Studiju kursa anotācija 

Studiju kursa ietvaros students apgūst e-komercijas teorētiskos pamatus, apzina šī procesa dalībniekus un saistītos uzdevumus, apgūst tirdzniecības iespējas e-vidē un šī tirgus analīzi. Studiju kursa noslēgumā students spēj brīvi komunicēt par ar e-komerciju saistītiem jautājumiem, spēj veikt tiešsaistes tirgus analīzi un noteikt uzņēmuma iespējas šajā tirgū ieiet un prognozēt potenciālos panākumus, kā arī spēj izvirzīt izpētē balstītu e-komercijas plānu uzņēmuma darbības attīstīšanai. 

Studiju kursa mērķis 

Kursa mērķis ir veicināt studentu izpratni par tirgu, tā dalībniekiem, pieprasījuma un piedāvājuma veidošanos, par pircēju rīcību e-komercijas vidē, par tehniskajiem risinājumiem un tirgus iespējām digitālajā vidē.