Studiju kursa anotācija |
Studiju kursa ietvaros students apgūst e-komercijas teorētiskos pamatus, apzina šī procesa dalībniekus un saistītos uzdevumus, apgūst tirdzniecības iespējas e-vidē un šī tirgus analīzi. Studiju kursa noslēgumā students spēj brīvi komunicēt par ar e-komerciju saistītiem jautājumiem, spēj veikt tiešsaistes tirgus analīzi un noteikt uzņēmuma iespējas šajā tirgū ieiet un prognozēt potenciālos panākumus, kā arī spēj izvirzīt izpētē balstītu e-komercijas plānu uzņēmuma darbības attīstīšanai. |
Studiju kursa mērķis |
Kursa mērķis ir veicināt studentu izpratni par tirgu, tā dalībniekiem, pieprasījuma un piedāvājuma veidošanos, par pircēju rīcību e-komercijas vidē, par tehniskajiem risinājumiem un tirgus iespējām digitālajā vidē. |
- Docētājs: Grīnbergs Gvido
- Docētājs: Zonberga Zane